Selam güzel anneler benimle aynı durumda olan var mı bitmeyen bir enfeksiyonum var hata mantarımda varmış yoğun bir şekilde de dün bir akıntım oldu su zannetik doktorum bile emin olamadı turnusol kağıdı verdi yarın yine gel dedi ama mantardan emin oldu ilaç verdi benim gibi olan var mı ne kullandı bebeğe zarar vermeden enfeksiyon erken doğumuda tetikler diyorlar 😢 çok Korkuyorum