Omergulsen Arkadaslar 2-3 gündür kasığım ve biraz daha altı çok agryor özellikle yürürken yatakta dönerken falan.... 5 gün önce doktora gittim sağlıklı demişti nstdede hiçbişey çıkmadı bunu yasayan var mı neden olabilir napmam gerekir
Kayrabsra Omergulsen bnde 30+2 günlük olduk rahim genişledigi için oluyor dedi doktrm magnezyum verdi nts bnide bagladı agrı oldugu icin bir şey çıkmadı
Aydann Omergulsen bende 30+1 oldum canım aynı şeyler bende de var merAk ediyorum bilen birisi yazar inşallah bebeğin hareketlerini de 2 gündür çok aşağıda hissediyorum
Omergulsen Kayrabsra banada öyle yaptlar ama anlamyorm birden agrı olunca hareket azalnca korktum yasayan arkadaslar yazar dedim
Kayrabsra Omergulsen evet hareketleri azaldı bnde korktum Doktora gitmeyi düşündm bu haftalarda daha çok daha sert hareket etmesi gerekmiyor mu seninde mi az hareketleri canım
Omergulsen Kayrabsra evet canm ya iki gündür cok az hareketi ama doktora her gittiğimde bişey yok dediği için gidemyorum artık korkuyormda normalmi yani