Merhabalar. 13+4 haftalık hamileyim şu anda. Geçen hafta bi kez kalp çarpıntısı yaşadım. Bi müddet kendiliğinden sonra geçti. Bugün daha şiddetlisini yaşadım. Kalbim sanki yerinden çıkacakmış gibi çok hızlı attı. Dışardan bile hissedilebilir şekildeydi ve 15-20 dk sürdü. Benimle aynı durumu yaşayan var mı? Haftamla hamileliğimle ilgili mi ? Yardımcı olursanız sevinirim 🙏