Merhaba kızlar, iki hafta önce falan diş iltihabı için antibiyotik kullanmıştım. Şimdi başka bir dişim tekrar başladı. Sanırım oda antibiyotik ile geçecek. Böyle hamileliğinde antibiyotiği bir kaç defa kullanmak zorunda olan oldu mu ?
veya diş ağrısı için gerçekten güzel bir doğal çözüm var mıdır ne denesem olmuyor çünkü 😔 şimdiden teşekkür ederim