Esradgc Kızlar 27 haftalık hamileyim karnım çıktığı için genital bölge temizliğimi yapamıyorum siz nasıl yapıyorsunuz yardimci olabilir misiniz
Prens-veannesi Esradgc mrb canm ben kuaförde yaptırıyorm uzun zamandır gayet rahat ve temiz oluyo tavsiye ederim 😊
Fatos44 Esradgc şuan 37+6oldum jiletle yapıyordum son zamanlarda fazlasıyla kestim😔haftayada kuaföre gidicem doğum yakın olduğundan daha önce hiç gitmedim ama mecbur
KubSav33 Esradgc agda mantikli ama eger hic agdayla aldirmadiysan kasmak bebege zarar verir belki krem fln hic kullanma zaten
Atikeemre14 Fatos44 bızde 20+1 ben hıc bırakmadım kuaforunu hatta bugun gıdecem agdaya bence jılet yerıne agdayı denemelısın hem temız hemde senın ıcın daha rahat oluyor ınan
Tazeannevebebegi Esradgc bnde 32+3 üm ağda hiç yaptırmadım bu zamana kadar ayna koyup yapıyorum canım biraz zor oluyor ama oluyor yani ağdaya dayanamam diye düşünüyorum