Canım biraz akışına mı bıraksan? Günlerdir göğüs ağrısından ateş yükselmesinden bahsediyorsun ama bunlar gebelik için belirleyici belirtiler değil. Yani daha doğrusu bunlar adet öncesi de görülen belirtiler. Sen hocaya gitmişsin ondan sebeptir bu ay hemen olur diye bekliyorsun ama biraz vücudunu rahat bırak. Vücudun olması gerektiği gibi çalışsın. Biz kendi psikolojimizi dayatıyoruz vücudumuza beklentilerimizle ama bu işler bizim istediğimiz zaman olmuyor akışına bıraktığımız zaman oluyor. Sende öyle yap biraz rahatlat kendini düşünme yani. Adetin gecikirse elbette yaparsın tahlilini testini ama henüz erken . Sonra üzülürsün. İnşallah bebeğin seninledir. İnşallah allahım gönlüne göre verir canım.