Slm gebişler . 25+5 gebeyim. Sabahtan bu yana karnım kasılıyor ve sancım var. Tuvalet ihtiyacı zannettim defalarca gittim ama değil. Su nişan bişeyde yok. Erken Doğum mu diye merak ettim 24/26 haftalarda kasılma normal demişlerdi. Ama sancıya anlam veremedim. Açıkçası tırstım dr de gitmedim. Var mı bu haftalarda kasılmayla sancı yaşayan.