madl41 oys daha ufakmış ama bebek cinsyetı genelde 15 haftalıkken kesinleşiyor sanırım bide doktor tecrubesıne bağlı 10 haftalıkken erkektı benım ki ama doktor ihtımal bile vermedı sadece cınsyetı 15-16 da gel sana söylerim dedi gıttıgımde anca çektş fptpsunu gösterdı Hayırlısı olsun canım benım benımde ilk kızım var 1 yaşında bende açıkçası bir tanede oğlum olsun istıyordum çok şükür rabbım aratmadı iki meyvesınıdr nasip etti darısı tğm isteyenlerin başına hayırlı doğumlar canım 🤲🏻❤️