Eren1merve merveeymeen 10 gün önceden felan sıra alman lazımdı sabah çok erken saatte gitmen lazım yoksa vermiyolar
merveeymeen Eren1merve sabah erken gitsem bakarlar mi ben randevu alamadim sabah 7 gibi gideyim dedim randevusuz bakiyolar mi?
Eren1merve merveeymeen randevusuz bakıyorlar fakat sıralar çabuk bitiyor zaten sıra az veriyorlar genelde hep randevulu oluyo hastaneden değilde doktorlar az hasta kabul ediyo ben geçen hafta aldım ama önümüzdeki haftaya ancak alabildim