seymabyt Biz suan 35+2 günlüğüz bir mani olmazsa 33 kaldı doğuma sizin ne kadar kaldı nasıl gidiyor şikayetleriniz var mı? Herseyiniz tammı hanımlar
alinci01 seymabyt 35 olduk bizde,daha hiçbir hazırlığımız yok bu hafta tamamlıcaz artık☺️ Uyuyup uyandıktan sonra olan karın ağrısı dışında çok şükür bi sıkıntımız yok,ah bide şu havalar biraz serin olsa daha iyi olurdu😂 sizde durumlar nasıl
nilmur0 seymabyt aynıyız :) ama ben o kadar uzun süreceğini sanmıyorum ya sanki bu ayın sonuna doğru olacak gibi
cavbella seymabyt yarın 35 olacağız inşallah çok şükür büyük sıkıntımız yok ama dünden beri hareketleri canımı çok acıtıyor nasıl bir anda böyle oldu anlayamadım 🤔
alinci01 Sinem21 ah bi çözebilsem😂 sağıma yatsam olmuyor soluma yatsam olmuyor diğer türlü zaten yatamıyoruz 😂
Sinem21 alinci01 acaba tuvalete mi sıkıştım diyorum ondan mı ağrıyo oda sebebi değil valla bende anlamadım😂
busubusu Sinem21 yalancı kasılmalar olabilir cnm bndede var bugün 35 olduk 😊☺️ Beni burun kuruluğu mahfetti hasta olmaktan korkuyorum uyutmuyo bile
seymabyt cavbella benimde ara ara yaptığı hareketler canımı acıtıyor mesela göğüs kafesime vuruyor biranda yada karnıma ters şekilde gerilip yatıyor 😁
Nursafak seymabyt bizimde son 33.. Ödem problemi.. Uyku problemi çok fazla.. Eşyaları da tamamladık bu zamana bıraksam hiç birşey yapamazdım..
seymabyt Nursafak benimde ödem problemim var. Ayaklarım davul gibi oldu üstüne basınca bile agrıyor çoğu zaman
ksuna33 ksuna33 çok hareketli hiç bir sıkıntı yok hissettiğim eşyalar hazır ev temizliği yapıyoruz yaklaşık 3 haftadan beri kontrole hiç gitmedim hava sıcak diye inşallah bir sıkıntı yoktur suyunda gelişiminde
Nursafak @Brc1#4886719 büyüdüler güçlendiler . Bizimde öyle konuşuyoruz hareket ederken.. Biraz daha sakin vuruyor o zaman 😊
cavbella Nursafak bir anda nasıl böyle güçlendi şaşırıyorum iki gün önce bir şey yokken şimdi rahat hareket ettirmiyor minik prenses 😃 inşallah doğuma kadar hep böyle olmaz
seymabyt ksuna33 Bende 3 haftadır gitmiyorum bol bol su içmemiz lazım şişelerinizi yanınızdan ayırmayın 😊