Dün demiştim bitlendim diye.. gece 1 kutu vazelini maske gibi saçıma sürdüm.. kafama streç sarıp 1 saat bekledim. Sonra ince tarakla taradım tüm bitler ölmüştü ve saçımdan teker teker temizledim. Eczane ilaç ya da şampuan vermemiş hamileler kullanamaz diye. Birazdan da sirke ile yıkayacağım bakalım. Başınıza gelmez umarım ama bilginiz olsun