Hayal_Demir Trombosit düşüklüğü gebeliğe bağlı olarakta düşebiliyor bende var. Kanın pıhtılaşması için gerekli. Ama bildiğim kadarıyla o düşük olmasının da belli bir sınırı var oradan sonra tehlike arz ediyor aynı zamanda faktör 7 rahatsızlığım var kanım çok sulu ama onun dahi bir sınırı var pıhtı takviyesi yapılması adına. Ayrıca normal Doğum için değil sezaryen ve cerrahi operasyonlar in önem arz eden bir durum. En doğru bileğiydi Hematoloji bölümüne giderek alabilirsiniz. Benim kendi kendine düşer kendine kendine yükselir. Hep öyle. Bende çok korkmuştum en başında ama öğrendikten sonra yatıştı korkularım geçmiş olsun.