Durununannesi80 Kızlar 3 gundr elimin üstü ayaklarım kasımıyo ufak ufak kabarcıklar var ama kırmızı renk deil gcen pers kan tahlili verdim normal karnım kasınıyo diye o gunden beri bunlar var tahlil temiz ama bu nedşr basına gelen varmı 39 hftalıgım
Tamam Durununannesi80 benim bir sürü benim oldu 😞 kabarıyor ve o kabarcık renk değiştiriyor.Elimde,göğüslerimiz üstünde ve gerdanımda bir sürü çıktı
Asilkom Durununannesi80 canim her sene yazın kendimi bildim bileli bende cikar sicaktan oluyor deli gibi kasınır iclerinde su kabarcıkları var deterjana cok temas etmemeye çalış özellikle fairy markasi mahvediyor benim elimi kasıma kasiyinca su patlıyor ve yara oluyor yani hamilelikle alakasi yok onun 🤗
Catizmir Durununannesi80 benimde öyleydi doktor alt ast testi istedi karaciğer ile ilgilimi acaba diye tahliller normal olunca. Alerjiktir dedi önemsemedi. Domatese dokunu ca kaşınıyor bazen. Birde gyneferon kullanıyorum demir ilacı onu içince oluyor
mavi_8 Aynısı bende de var. Sıcaktan dedi doktor. Zeytinyağı ile bol bol ovalamak gerekiyormuş elleri😊 gerçekten faydasını da gördüm, tavsiye ederim👍🏻
Gamzeciks Tamam benimde oldu boynum göğüs bölgem komple. Önce kırmızı kırmızı çıktı şuan baya var oynamamaya çalışıyorum. Koyularşıyormuş sonradan ben e dönüşüyormuş. Sebebi ne bilmiyorum. Hormonal dedim ama
Tamam Durununannesi80 benim kaşıntıyla kabardı, küçük küçük su toplamış gibi oldu sonra da koyulaştı,rengi koyulaştıkça sonra da şişlik biraz biraz iniyor sanırım 🤦🏼♀️
Bertevc Benim de bu sabah çıktı birden sadece el üstümde var, gebelikten önce hiç olmamıştı, nedeni gerçekten sıcaktan kaynaklı mı acaba ?