Berna3434 Kızlar 16+4 oldm ama hareketlerini hissetmiyorum birşey yoktr dimi böyle hafif seyirme oluyo ama o da kesin o diyemem ve her zaman olmuyor da
Sad3c3m Berna3434 daha erken canım zaten o zamanlarda seğirme şeklinde olur ilk hareketleri bişey yoktur merak etme ben 21. Haftamda hissettim o dediğini düşün😀
[silindi] Berna3434 Henüz erken hissetmen için 😀 Ben 20 haftalığım öyle çok net hissedemiyorum. Doktor 22-24 ten sonra baya baya tekme yiceksin sabırlı ol demişti ☺️
Tugce367 Berna3434 hiç korkma bende çok geç hissettim.Şimdi 39 haftalığız hissetmediğim an yok oğlum inanılmaz hareketli 😂
Sad3c3m Berna3434 o zamanda canını yakıyor insanın kaburgamı tekmeliyor öncesinde kafasını sokuyordu başı dönünce artık tekmeye başladık🤣🤣 ama güzel şeyler tabi hayırlısıyla sende tadacaksın🥰
Berna3434 Sad3c3m Hele bu olaya bitiyorum ya basının ayağının nerede olduğunu bilmek yarabbim ne güzel birşey ya 😂😍
Tugba12345 Berna3434 cok erken daha 17.hafta da ilk tekmesni atmsti 21 e kadar hicbise hissetmedim 21 den sonra devamli hissettim