Burda sürekli okurdum bu hikayeleri ve günler son zamanlarda artık geçmiyordu ha geldi gelcek derken bebeğimin kafası 4 hafta önde gidiyordu ve normal Doğum 40 haftaya kadar beklersek olmayabilir diyordu doktorum 39+0 da kontrole gittik ne olur ne olmaz diyerek biz çantalarımıda alıp gittik eşimle doktorum ben bu hafta yokum İzmir dışındayım eğer hafta içi Doğum başlarsa nöbetçi doktorumuz Doğum yaptırıcak dedi 40 haftayı görür büyük ihtimalle 2 cm hala açılman ama kafa çevresinden dolayı sezeryan olabilirsin haftaya dedi istersen bugün suni sancıyla başlatırım Doğumu dedi hatta burda post açmıştım herkes başlatırdım senin yerinde olsam dediler ki bende 9 ay geldiğim doktordan son anda Doğumda başka doktora geçmek istemiyordum eşimle biz kabul ettik ve yatışım yapıldı öğlen saat 2 de suni sancıyı verdiler ve saatte 1 cm açılmam oluyordu çok güzel gidiyorduk epidural istemiştim suniden herkes çok korkutmuştu ama hiçte korkulcak bir sancı değilmiş doktor 4 cm den sonra ne zaman istersen epidurali vururuz dedi ben 7 cm oldu hala istemiyorum sancıları çok güzel karşılıyordum oturup kalkıyordum yürüyordum sadece nstye bağladıklarında yattım. Ebe geldi artık 7 cm oldu 1 cm daha açılınca seni Doğumhaneye götürcem epidurali verelim zaten tamamını şimdi vermicem dedi neyse uzandım epidurali verdi ayaklarım uyuştu ama sonrasında hareket ettirebiliyorduk sadece vajinamda bir ağrı olmuyordu açıklığa bakılırken onun dışında yine aynı şekilde hafif hissediyordum 8 cm oldu ve beni doğumhaneye aldılar suyumu patlattı ebe doktorum geldi baktı daha 1-2 saat var dedi beni odama alıp önce çömelerek ıkındırdılar sonra yatağa alıp bir ebe alttan masaj yaparken diğer ebe ben ıkınırken karnıma bastırıyordu o bastırma anı çok canımı yakıyordu bebeğimin kafasını hissediyordum geliyordu ıkınmam bitince geri gidiyordu böyle bir saatten fazla uğraştılar ama benimde bebeğimizde kalp atışı düşmeye başladı ve bebeğimin kafası su toplamaya başladı acil sezeryana aldılar 00.19 da miniğim efem kucağımdaydı onu gördüğüm de bütün acılarım dinmişti ve benim için hayat yeni başlıyordu. Kafasının üstünde yumurta büyüklüğünde bir şişlik vardı bebek doktoru geldi hemen muayene etti ve çok şükür bir sorun yoktu meğersem benim paşam kordonunu tutuyormuş bu yüzden gelememiş şuan yanımda mışıl mışıl uyuyor rabbim herkese bu duyguyu yaşatmayı nasip etsin inşallah 🙏🏻💙