Selime Merhabalar İkizlerim olacak inş isim buldum ama yanlarına bir isim daha eklemk istiyorum yardımcı olabilirseniz çok mutlu olurum. Ayperi ve Alperen .. şimdiden çok teşekkür ederim..
Lidya Selime İsimler yeterince uzun zaten niye 2.isim istiyosun bide soyismin eklendiğini düşün Ösym de kutucuklara sığmicak çocukların isimleri,tek haliyle güzel bence
seydanurceyhan Benimde nacizane fikrim siz bilirsiniz ama bencede isimler uzun ikinci isme gerek yok ben olsam tek koyarim isimlerde cok guzel birbirleriyle uyumluda bence soylerken onlarda anne nie 2 isim koydunuz der 😍☺