Sevdeeeeeeeeeee 20+3 haftalığım ama bebebgımın hareketinş hıssetmıyorum cok korkuyorum ılk gebelıgım acaba bebebgımde bır sıkıntı olabılırmı 😭
Yenibebeklianne Sevdeeeeeeeeeee bu Haftadan sonra hissetmeye başlarsın normal benimde öyle oldu . Ilk gebelikte geç hissedilir .
bilnazo68o Sevdeeeeeeeeeee bende 20 haftada artik hissediyordum. İll gebeligim. Eger aklina cok takiliyorsa saglik ocaginda kalp atisi duyabilirsin.icin rahat eder .ben oyle yapmistm.18-19 haftalarda bekliyodum bisey olmuyodu. Gitmistm oyle bi kacgunede hareketlenmisti
Sevdeeeeeeeeeee Yenibebeklianne cok korktum bende ya alt komsum hıssedıyor onunda erkek bebegı olacak benımde ama o hıssedebılıyorum dıyınce