Fato5289 Uurken birden vajina içinde bi batma yanma nasıl anlatıkır bilmiyorum ama acı bir kazık sokulmuş gibi bi acı ile uyandım.karnımada vuruyor.14.hafta içindeyim.internette normaldir yazıyor ama korkuyorum.doktora gidiyimmi şimdi.başına gelen varmı
Mutlulu Fato5289 çok geçmiş olsun agrın olabilir ama çok şiddetliyse doktora git tabi dayanabilirsen kendi doktoruna gözükmende fayda var . Bazı özel ve devlet hastanelerinde kadın Doğum doktorlarını nöbetçi bırakıyorlar sanırım aklında olsun 🙏🙏 tekrardan geçmiş olsun
Mervemommm Fato5289 canım bana mantar olmuş gibi geldi ama bilemedim enfeksiyon kapmış ta olabilirsin
Ascvk Fato5289 Hamile kalmadan önce ve ilk zamanlarında benimde öyle olurdu ama bilmiyorum sebebinin ne olduğunu. Doktorum dinlenince geçen ağrıdan korkma diyor 🤷🏼♀️
dere07 Benim başıma gelmedi ama doktoruna bir görün aklında soru işareti kalmasın için rahatlar en azından
Gazell Üşütmus olabilir misin acaba bide kanama falan yoksa geçtiyse devamlı süren bir ağrı değilse korkma boş yere
Fato5289 Şimdi geçti bir saat kadar sürdü geçti uyudum.teşekkürler ilginize.pazartesi doktorumla görüşücem