Cigdematasoy 8 haftalık hamileyim, Midem bulanıyo sabahtan beri hiç bişe yiyemedim tuzlu çubuk dışında. Bebek de mi aç kalır benimle birlikte ?
Betussss Cigdematasoy bende aynı böyleyimm😢Tüm yemeklerden tiksindim mutfağa dahi girmek istemiyorum.Sabah kahvaltısı yapıyorm ck sükür aksamda yine domates salatalık limonlayıp ekmekle yiyorum baskada bişi yok yediğim😢Düşünmek bile midemi bulandırıyor ,7+1 günlüğüm bu arada
Kekmez Yok yahu o senin vucut depondan beslenir sen kendin aç kalırsın sadece tuzlu haşlanmış patates yap kendine hemen azcık soğusun ye bulantına iyi gelir ve seni dinç tutar
Cigdematasoy Kekmez canım sen folik asit hangisini kullandın ? Doktor bana NOMESIS PLUS verdi ama çok büyük kapsül yutamıyorum onu 😏
Kekmez Cigdematasoy şöyle oldu çiğdem kardeşim ben hiç folik asit kullanmadım imom diye bir gıda takviyesi var kahverengi bir ilaç içinde omega d vitamini işte hamilelikte diğer ihtiyaç duyulan şeyler var folik asitte var içinde hamileliğimin 6. Haftasından beri onu kullanıyorum şuan 16. Haftadayım
Betussss Kücük canım Aktif Folic-1 diye bir tablet öğrendiğim gün eczaneden istemiştim bana bu hapı veren bayanda hamileydi bunu basla dedi.Bitince doktoruma sorucam baska verirse onu alıcam