smyyypksy 12+6 tahmini Doğum da 17 Aralık. Bizde belki tanışma yık dönümümüzde doğar diye düşünüyoruz 16 Aralık 🤗
parasetamoll smyyypksy ayy ne duygulandım Aralık anneleri görünce benim de17 aralıktı 😊 son adet tarihi 12 marttı 😃
snmnl Bende 13+5 kızlar ilk defa Allah’ın izniyle bi yay bebişimiz olacak bulantılarım devam ediyo malesef yay burcu nasıl bir kişilik acaba
Ozan_esra Selam kızlarrrr ☺️☺️☺️ Bende 14 haftalığım tahmini Doğum 6 Aralık ☺️ Kızımız Ela”mız gelecek insallhhhh 💗🧿💗