Haribo42 ben yabancı birini istemiyorum evimde ama mecburum çağırmaya eşim baskı yapıp duruyor çağır diye çünkü riskim var kör topal idare ederken evim savaş alanına döndü mecbur kaldık artık bende 2 haftada bir alıcam. Pahalı ama işte bebişler daha önemli şuan