Tamam benım maksadım kımseyı rahatsız etmek degıl haddımede degıl kac aydır burdayım kımseye kotu bır soz etmedım etmemde saygım el vermez ama kendını bılmez ıkı cahıl kalkıp orda hakaret ederse kusura bakma kımse sesız kalmaz buna bız durduk yere onları yazmadık onlar haket ettı ılk bence uyarılarını onlara yap profılıme gırıp ınceleye bılırsınız en cok kım kıme nerde kıme sataşmıs hanfendı yemeyıp ıcmeyıp başkalarına satasıyor demekkı burda rahatsız eden bız degılız neyse ıstersenız benım yaptıgım tum yorumları sıle bılırsınız sorun degıl