Turkistlc Memetalim bilip bilmeden konusmakmi? lutfen sizi mantiga davet ediyorum bi arastirin bakim soguk yemekle icmekle cocuk zature olurmu hahaha ay gozumden yas geldi bide yasadik diyo
Atikeemre14 Turkistlc arkdasım sen normalmısın doktor soyledı dıyoruzz nıye oyle bır ısrarımız olsunkı olmayan br sey ıcın oldu dıyelım 2019 oldugumuzu senden ogreneck degılız merak etme goZunden ne geldı bılemem ama neyse ya sızın gıbı gereksız ınsalara bosuna cenemı yoruyorum ben ayrıca cahıle laf atlatmak daha zor neyse kolay gelsın sıze hanfendı
Memetalim Turkistlc iyide ben zature demedim ki bronsit deidm ilerledikce cocuk ataksi hastasi oldu suan tedavi goruyo deidm bnce iyi okuyun yorumu baskasininkini okuyup bna yorum yapmayin
Deletedmom133 Atikeemre14 zaman kaybisin sadece ego değil sekerim bilgi araştırıp cok şükür öğreniyoruz sen post sahibiyle konuş beaa yazma 💁♀️😀😀😀
Atikeemre14 Deletedmom133 kıme gore neye gore zaman kaybıyım pekı ben senın babanın kızı degıl benımle sekerımlı fln konusma kendıne gel senın bılgı dedıgını bızde yapıyoruz cok sukur ayırca o bılgı dedıgını doktor soyledı dıyoruz sen doktortodan dahada bılgılı degılsın herhalde Zaten olmazsında kapasıten yetmez
Turkistlc Atikeemre14 hahahahaa ayyy catlicam hala doktor dedi diyo yaa tamam gercekten cahilsiniz anladim sen sakin buz yeme yoksa buz parcasi falanda dogabilir aman haa
Merve43 Atikeemre14 arkadaşım birinden duymussun belli ki ama etrafta cok bilgi kirliligi var bence sen internete konjenital pnömoni nedenleri yaz bi arastir. Anne karnında zaturriyenin tıptaki adı konjenital pnömoni. Hicbir kaynakta annenin buz yemesi yada soğuk su içmesi gibi birşey yazmaz çünkü doğru değil.
Deletedmom133 Atikeemre14 sen çayda içme çocuk yanar kola içme çocuk erir 😀😀😀😀 neyse sana yazarak vaktimi boşa harcamayım yapmam gereken güzellikler araştırmam gereken bilgiler var 😀😀😀😀
Yprkk Senos07_ çocuk anne karnında da üşütebiliyor öyle çok yersen . Yani doğduğunda öksürdüğüne şahit olabilirsiniz .
Yprkk Çocuk anne karnında kızamıkta olur üşütürde yani annenin geçirdiği kaptığı birçok hastalık bebeğe de geçebiliyor dikkat etmek gerekiyo
Aysnrplt Senos07_ size zararı olur boğazınızda enfeksiyon oluşur soğuk algınlığı olabilir. Ayrıca bu kadar buz isteğinin nedeni Demir eksikliğidir doktorunuzla konuşun bu konuda. Bebeğe gelince de yenilip içilen şeyler doğrudan bebeğe gitmiyor sonuçta. Etrafımda duymuştum soğuk yeme içme doğduğunda hasta oluyor diye ama bence ameliyathane ya da hastanede çocuk hasta oluyor bağışıklığı da düşük ise bazıları da buna sığınıyorlar gibi geliyor. Ben araştırmıştım bilimsel bi açıklama Yok bu konuda 10 doktora sorsak kimisi zararlı der kimisi sorun yok der. Sen yine de kendi sağlığın için çok tüketmemeye çalış bende çok dondurma yiyorum dolaptan su içiyorum
Merve43 Turkistlc sabahtan beri gülüyorum şu soğuk yedi içti diye anne karnında zatürre olan bebek olayına😂hayır sağlıkçı olmasam belki diycem ama
[silindi] Turkistlc sen anca millete saldır sayfanı gördm işin gücün millete saldrmak seviyen belli sen hukuk okumuş bir avukatla muahtap oldgna şükret bence güzelim
AsenaHatice Senos07_ ayyy aynı haftadayız ve bende sen gibiyim bardağa doldurup elma yer gibi kütür kütür buz yiyoruz hergün 🙈
Tamam Doktorum dondurma yiyorum diye mi azarladı diyenler olmuş,saçmalık 🤦🏼♀️Bana da şekerli her şey yasak ama günde sadece 1 top dondurmaya izin var.Bu kadar riskli bir hamilelik yaşarken benden evhamlı doktorum ufacık risk olsa kendisi ye demezdi
berguzar1987 Arkadaşlar yani birşeyleri doğru bilmeyebiliriz bunu polemiğe çevirmeyelim anne karnındaki bebek kanla kanımıza geçen mineral vitaminlerle besleniyor eğer yediklerimiz direk bebeğe gitseydi etki etseydi doğduklarında herşeyi yiyip içebilirlerdi.buz bebeği zature etmez ama şöyle bir etkisi olur anne çok buz yer hasta olur enfeksiyon olursa bebeğe bu zarar verir.dondurma yiyoruz sıcak şeyler içiyoruz bebek yanmıyor yada donmuyorsa buz yemeklede bizler hastalanmazsak bebeğe birşey olmaz
Atikeemre14 berguzar1987 zaten bız ısrarla soylemdık bızım bır akrabamız yasadı bırebır ondan soyledım yoksa bılemdıgım yada sahıt olmadıgım bır seyı nıye varmıs gıbı göstereyım ınsaların hakkına gıreyım vebalını alayım Allah askına kımse cay ıcıyoruz dıye cocuk yanıyor yok dondurma yıyoruz dıye cocuk usuyor demıyoruz sadece sahıt oldugum bır olayı soyledım sadece bu kımseye akıl vermek haddıne degıl yoksa banane kım ne yerse yesın kendısı dusunmedıkten sonra derım ama sonucta bu annenın elında olan bır sey degıl bıldıgım bır seylerı paylasmak cahıllıkse evet cahılım kımsenın haddı degıl bırılerın bılgılerını sorgulamak ısıne gelıyorsa yorum yopmazlar olur bıter ayrıca bu yaZdıgım sızınle alakalı degıl ustunuze alınmayın lutfen
[silindi] Atikeemre14 bana seviyesiz demiş kendi seviyesine bakmadan belli ediyo nasıl bi seviyeye sahip oldugunu gerçekten üzülyorum bunlara sayfasına baksana saldrmadıgı insan kalmamış
Atikeemre14 [silindi] canım ben oyle gereksız ınsaların sayfalarına hıc bakmıyorum zaman kaybı bosver sende bakıp o guzel gozlerını yormaya deymez