Senos07_ yapma ya yeme bence benim annem hamileyken hep buz yiyomuş deli gibi sürekli snra karnındayken bebegni üşütmüş kardeşim dogdu ciğerleri dayanamadı sadece 4 ay yaşadı yeme bnce canm aynısı sana olcak die bişy yok ama buz ymek iyi değil derler doktorunada sor bi istersen