Mamiii20 Pinryesilyrt 40+5 benimde gelmedi 3 haziran tahmini doğum tarihimizdi doğmadı doktorum 10 hazirana kadar süre verdi o zamana kadar doğmazsa suni sancıyla doğum başlayacak . Size süre verdimi doktorunuz
seyma4066 Pinryesilyrt 40+2 oldk bizde artık stres yapmaya basladm eşimde sürekli gidelim suni sancıyla başlatsınlar diyo. Bugün acilden nst ye baktırdık zor bıraktılar imza attırdılar günümüz dolduğu için yatış yapmamız gerekiyo diye
Rafiye07 Pinryesilyrt Biz de 40+2 olduk Pazartesi sezeryan olacak 🙄2011 de sezeryan olmuştum.Bu doğumumu normal istiyordum ama nst de sancı çıkmadı.Doktor riske atmayalım dedi.
Bayburtlu69 Rafiye07 zaten ikinci de sezer yan olur normal olmazki dikişler patlar. İlk sezeryansa. Geriden gelenlerde sezeryan olur.. Normal doğum istersen doğum esnasında karına basıyorlar yaa.o zaman o sezer yan yerin patlar
Elifenisebetul 40+2 olduk bizde 17 Haziran’a kadar beklenecek yani 9 günüm var, normal Doğum yapıcam bebek 4 kilo olmuş nasıl olacak bilmiyorum
Mamiii20 Pinryesilyrt Benimde nstde çıkıyor sancım açılmamda 1 cm ama ilerlemiyor bir yerden sonra düzensizleşiyor sancı beklemedeyiz bizde 😁
Rafiye07 Bayburtlu69 Doktoruma ssvd (sezaryen sonrası vajinal doğum)yaptırıp yaptırmadığını sorduğumda (risklerinden de bahsederek)5 yıl aradan sonra anne adayının durumu müsaitse yapılabildiğini söylemişti.Hatta çoğu ssvd hikayelerinde 3 yıl ara ile bile yapanlar olduğunu okudum.Ben 8 yıl önce sezaryen oldum.Her şey normal ilerliyor ama sancım yok.Günüm dolduğu için doktorum daha fazla bekleyip riske atmayalım dedi.Yarında sancım olmazsa pazartesi sabah sezaryen olucam.