Masidegulsuna Merhaba arkadaşlar 23cü haftamda doktorum bana suyun fazla diye detaylı ultrasonu tavsiye etti neden suyu fazla diye gebelikde şeker olursa olurmuş ama ben şekerde çıkmadı çok şükür biraz korktum detaylı ultrasona benim gibi olan varmı acaba?
Fasulyem22 Masidegulsuna yani benim bu konuda bi fikrim yok ama burda çok görüyorum su meselesini hamur işi tatlı şeker kesince düzeliyor diyorlar allah kimseye yaşatmasın detayli ultrosona da bilmiyorum o konuda bir sey ama zaten o haftalarda yapıyorlar diye biliyorum
yigitalptb Masidegulsuna detaylı ultrason gerekli bir şey. Hatta bana göre gebelik boyunca yapılan en önemli tarama. Doktorlar kontrollerde standart şeylere bakıyorlar. Detaylıda perinatolog bebeğim organ gelişiminden parmak sayısına her ayrıntıya bakıyor ve ona göre yönlendirme yapıyor. Allah korusun bir sıkıntı varsa detaylı tarama dışında hiç tespit edilemeyebilir. Benim su fazlalığım detaylıda çıkmıştı örneğin. Şeker testi de temiz çıktı. Doktorum yapısal olduğunu takip edeceğimizi söyledi gebelik sonuna kadar suyu. Şimdi her kontrolde bakıyor suya. Birkaç hafta erken doğum olabilir demişti ama henüz o kadar fazlalaşmamış dedi. Umarım sizin de çok fazla değildir.
Ascvk Masidegulsuna ben bugün detaylı ultrasona gittim ve çok memnun kaldım bebeğimin her detayına bakıldı çok güzel bi duyguydu bence 😊
Masidegulsuna Fasulyem22 detaylı ultrasonda 1 saat boyunca sürüyormuş gitmeyi düşünmüyoruz inşallah bu kontrolümüz de düzelmiştir. Çok teşekkür ederim tavsiyen için
Fasulyem22 Masidegulsuna rica ederim bende çok test yaptırma taraftarı değilim ama detayliya gireceğim açıkçası
Masidegulsuna yigitalptb aslında detaylı ultrasona girdim ama 2. Derece ultrasona yönlendirdi doktorumuz ona biraz korktum acıkcası