Fatmadk Birden oluşmuş gerçekten her gün aynaya bakıp yağlanıp kremlenirdim ufak ufak belirmeye başlamış çok derin görünmüyor şimdilik ancak bu aşamada herhangi bir öneriniz var mıdır 😳
Fatmadk babymomm diyordum ki eşofmanın lastik izi herhalde 🙈🙈 ama baktım hep var birkaç gündür 😟 madecassol mu sürsem
Msa21 Fatmadk acıkcası herkesin fiziksel özelliği oldugunu ve bişey yapılmayacagına inanıyorum ne yalan söyliyim
uduygudmrhn Ceyk yaaa bende de çok hafif leke gibi birşeyler çıktı çatlak mı bilmiyorum ama tazeyken sürsem iyi olur ozaman. Sarı kantaron yağı diyeceğim değilmi ozaman?
MerveAvc Fatmadk burda bir postta okumuştım doğuma kadar çatlamay ian arkadaşın doğum sırasında çatlakları olmuştu olacaksa elbet oluyor heralde inş bu kadarla kalır:)
Ceyk uduygudmrhn kırmızı renkliyse çatlamaya başlamışsındır ve birden yayılıyor. Evet sarı kantaron yağı canım başlangıçta sürersen daha iyi olur. Ben karnımın altlarımı görmediğim için baya yayılmış ama 3 günde inanılmaz iyileşti.
uduygudmrhn Ceyk kırmızı değil ya göbeğimde baştan sona bi çizgi var kahverengi gibi bi renkte onunla aynı tonda aslında. Bir hafta oldu lierac sürüyorum yağlarımda var ama kantaron yoktu onuda alacağım umarım işe yarar.