Yusufburcu61 valla 40 a merdiven dayamışsınız😊yaz ayı çok sıcak dayanılacak gibi değil benim korkum hiç açılmam olmasa 41.42 de sezeryan deseler çok üzülürüm o kadar bekliyorsun acı çekiyosun sezeryan erkenden alınıyor en azından inşAllah başımıza gelmez nasipte sezeryan varsa bu hafta olsun 🙏benim