Fdnozc Sevdus özel de yaparsan sezeryan ama devlette iri falan dinlemiyolar normal yapiyolar yengem Doğum yaptı en son bebeğin kilosu 4.500 falandı normal yaptı devlette ama
Sara Sevdus Bende teyzem cocugu 4.300 su kendısı dogum yaptı.3 tane cocugu 3-ude 4000 yukarı dogmus.Yanı doktordan doktora degısıyo.😊😊😊Bırde kendıne guvenen dogum yapmıyo ama tedırgın olanlar yapmıyo.
Halimearslan55 Sevdus belden oldum gayet iyi geçti artık sezeryanda gelişti ve önceki gibi değil Ağrı sızım fazla olmadı sadece ayağa kalkarken bir kez ağrım oldu acıdı dikiş yerlerim ama genel olarak güzel geçti bebeğimle ilgilendim yürüdüm gezdim kimseye ihtiyacım olmadı birazda bünye meselesi Yani .. canın tatlıysa zor olur ama değilse kolay
Lidya Özelde 3 cm eğimli işesen bile sezeryan diyorlar,onların işi gücü sezeryan.Normal istiyorsan doktor araştır yada devlet hastanesine git.Hakkında hayırlısı olsun
Shrrife Sevdus 4kilo ve biraz uzun olduğu için sezaryen oldum çünkü riskleri korkutucu geldi bana ufakta olsa ona geleceşine ben dikiş acısı çekerim dedim ki kolay da oldu.
Tazee-annee Sevdus bizde bugun sezeryan gunumuzu aldik 38. Haftadayim 3900 gr oldugu icin riske atamam sizi dedi doktorum haftaya carsambaya gun verdi o zamana kadar dahada alir dedi iri oldugu icin sezeryan olucaz biz ❤