Kizimveoglumm kardeş daha da neler bebeğin içinde bulunduğu kese onu koruyor ayrıca plasenta var önünde bu yüzden geçmesi biraz imkansız ama bebeğin içinde bulunduğu amniyotik sıvının belli biraz sıcaklığı var 36 37 derecelerde grip sen de ateş yapmışsa ateşin 39 40lara çıkmışsa belki sıkıntı yaratabilir ki onda bile erken doğum olmaz sadece bebek rahatsız olur ayrıca burnunun tek tarafını tutarak sümkürebilirsin çünkü bebek artık düşecek çağı geçmiş çokta şiddetli sümkürme onun dışında hiç bir şey olmaz