Rabia93 Kubrayunus6161 canim yogurt cok faydali benim kurtaricim resmen arada tuzlu peynir de yedim oda iyi geliyordu
zynp1512 Kubrayunus6161 bende midem yanıyor deyince k.validemler beyaz lahana yaprağı dan ye biraz çok iyi geliyor diyolar bulabilirsen canım :)
Kubrayunus6161 tugceenurr evet Sodayı günde iki kez tüketiyorum ama bazen öyle bir oluyorumki ne soda ne gaviskon ne bişe
tugceenurr Kubrayunus6161 Bende de oluyor soğuk süt yavaş yavaş yudum yudum mideye iyi geliyor denir.
Queenn Kubrayunus6161 dayanılmaz cekıyosan doktoruna belırt ılk muayenede bende gecelerı aglıyodum yanmasından surup soda kısa surelı etkı edıyo doktorum mıde koruyucu verdı 1 hafta ıctım arada baslarsa tekrar ıc dedı ogunden berı dua edıyorum doktoruma
UmudumOldun Kubrayunus6161 canım ben hamilelikten öncede mide yanması çok yaşıyordum reflüm var. Doktorum 12. Haftadan sonra rennie verdi . Yemekten sonra içiyorum en azından yediklerim inene kadar birazda olsa rahatlatiyor