Meltemss_ 38+1 hamileyim dün gece sabah 5 e kadar bel ve bacak agrısı cektım gunduz ıyıydım su an hiç gecmeyen bel agrım hareket edemıycegım kadar var ve karnım cok sert sizce dogum sancısımı bu
Nurbahar Meltemss_ bende 38+2 yim inanilmaz bir bel agrisi vardi hastaneye gittim ne acilma var nede sanci ama bel agrim var ve hala gitmedi agrinin kasıklara vurmasini bekliyorum tabiki siz onlem olsun diye gideblirsiniz her hamilelik bir olmuyor Allah yardimciniz olsun insallah
Zubeydee Ayse6378 doktorununu ara sor istersen bi yada yakınsa hastane git istersen bi ben dayanamazsam gitmeyi düşünüyorum