Merve77E gitme vence birincisi sıcak sana iyi gelmez kasları gevşetir allah korusun ikincisi oksijen yok orda çok sıcak nefes darlığın olur üçüncüsü de hiç hijyenik değil enfeksiyon kaparsin insanlar terliyor damlıyor şu dokunuyorlar hep ayaklarının altında sana olmaz ayrıca kayarsın falan Allah korusun