Kızlar 37+3 teyim geçen haftadan beri bebeğim sadece 20 gr almış. Plasentası kireçleme yaptığı için beslenememiş. Bir hafta daha bekleyelim eğer kilo alımı tamamen durursa Doğumu suni sancı ile başlatırız dedi doktor. Aranızda bu durumu yaşayan var mı