Pembepanter Hanımlar 31 hafta olduk hala koyamadık ismini kızımın🌸💜 çocuum adsız hala🙈 babası ahsen ismini istiyor, bense güneş ☀️ Ahsen güneş diye İkisini bir koysak çok mu değişik oluyor🤷♀️ Fikirleriniz neler🤗 isim önerilerinize de açığım bu Arada🌸💜
Ps15 Pembepanter İkisi arasında Güneş daha güzel bence😊 bu Ahsen ismini neden beğeniyorlar anlamış değilim zaten😆
zynpgdkl Pembepanter benim yeğenimin ismi güneş yanına çok isim aradılar ama hiç biri güzel durmadı çünkü güneş ismi tek başına çok güzel şuan diyoruz iyiki yanına bi isim koymamışsınız diyoruz☺️
Kvrckanne Pembepanter 34 haftalık hamileyim bizde de durum aynı ben Ahsen istiyorum eşim Gökçen istiyor 😂
belismomy Benim kızım ilk çocuğumuz diye Belis Ada koyduk (belis:aşkın ilk meyvesi demek diye ) ama ya ahsen olsun yada güneş ikiside farklı
Oglumabioluyor60 Ikı ismide cok hoşuma gidiıyo bnmde güneş istedım eşim istemdı ahsende eşimin eski sevgılısı imiş istemedım acıkcası ama guzel isimler bn şimdi defne alina koyucam☺️
Hdou4225 Oglumabioluyor60 Yok artık eski sevgili adı konur mu. Kesinlikle koymayın. Hem zaten Güneş daha güzel 💙
Pembepanter Kvrckanne öz Türkçe isimler Gökçe/gökçen. Bence çok hoş ama kız kardeşim koyacak o sebeple hiç düşünemiyorum 🌸💜🙂