Ceylan21 1 yıl prima kullandm memnundm ama kimyasal cokmus cidden ilaç gibi kokuyordu fiyatıda yarı yarıya nerdeyse artınca bez arayısına girdim sleppy sevemedim toplanıyor nemli kalıyor en güzel prim gibi memnun kaldıgım tek bez migrosun bezi minies kesinlikle dene derim ilk bebekse zaten zamanla tecrübelemir demek istediğimi anlarsn ama prima pahalı iyidir diye gitme bende kullandö ama miniestwn hiçbi farkı yokmus deneyince gördüm tek fark uçuk aradaki fiyat