Kızlar crinone jel kullanıyorum tüp bebekle hamile kaldım 6 haftadayım . Bayramın 1.günü Kanamam oldu . Düşük iğnesi vuruldum jeli 1 bucuk aydır kullanıyorum neredeyse hep beyaz tortu geliyordu bugün siyah ve kahverengi gelmeye başladı bilen kullanan başına gelen var mıdır acabaaa ??