EsraDefne 123w123w bende bugün kontrolden geldim hafta gün olarak da kilo olarak da aynıyız ama sanki bizim bebeklerin kilosu az gibi 🙄
123w123w Doktorum iri bir bebek beklemicez dedi vaktinde doğarda 3 kilo olur dedi rahat rahat doğumunu yaparız sıkıntı yok dedi
123w123w EsraDefne Erken doğum riskim var benim tek korkum o yani başkada korkum yok sağlıklı olsunlarda önemli olan o doktorum hiç kafana takma sadece iri bir bebek olmaz dedi
EsraDefne 123w123w ben minyon olduğum için çok bir şey beklemiyo😁 2.200-300 beklerken 2 kiloyu duyunca bi üzüldüm açıkçası