Arkadaşlar iyi akşamlar pazartesi günü sezeryan Doğum yaptım onun öncesin de haftasonu karnım sürekli taş gibiydi ama benim genelde hamileleğim boyunca öyle olduğu için pek umursamadım işin açığı pazar gece de sahurda hep öyleydi burda bi arkadaştan okuyunca pazartesi sabah kontrole gittik doktorum hemen sezeryana alınmam gerektiğini bebeğin eşinin bebekten önce ayrılıyor olduğunu o da kanama yaparsa bebeği kurtaramayız dedi 15 dk içinde aldılar beni Doğuma bebeğin eşi de ayrılmaya başlamış ama kanama yapmamış daha şükür bebekte bende sağlıklıyız 36+6 da Doğum yaptım