Seda-kck97 Arkadaşlar doktor bana multivitamin olarak decavit verdi ama benim çocukluktan kalma bir hap içememe sorunum var içiyorum fakat midem gün boyu bulanıyor hapı 2 gündür içmiyorum bi zararı olur mu acaba ne yapacağım
Fasulyem22 Seda-kck97 ilacını değiştirsin diyeceğim ama bu vitamin hapların genelinde haplar büyük bence dilinin arkasına doğru yolla üzerine de bi bardak su iç hızlı hızlı bir de tok iç bence ac karna da bulantı yapabilir
Gul_52 Seda-kck97 benimde ilaç içme sorunum var ben kırarak içiyorum sağlık ocagina kontrole gittiğimde sordum doğumdan sonrada üç ay devam edeceksin dedi tamamen ezerekte içebilirsin dedi hemşire ama o şekildede miğde bulandı bi kac parçaya bölerek içiyorum bende yemek arasinda
Glzekc Seda-kck97 canm bnde içemedim en fazla 10 gün içtim vitamin.sonrasında folikasit kullandım 38+3 teyz çok şükür bi sıkıntımız yok
Pinars Ben bi ay kullandım midemi ağrıttı doktorum buna istinaden SGK nın karşılamadığı bi vitamin yazdı o kadar büyük değil ufak ve yumuşak dokulu onu alıcam bende
Drysmsn Seda-kck97 bende içemiyorum yutamiyorum ilaç o ilaç da bir kere içtim midem bulandi daha içmedim