sevdemm merhabalar, 6 ay once benzer bir durum maalesef ki basima geldi. 10.haftaya kadar bekledik ama bir duzelme olmayinca kurtaj olmak zorunda kaldim. Sata gore benim de geriden geliyordu, ilk basta gec dollenme dediler. Yolk kesem sizinki kadar buyumustu tam hatirlamiyorum ama kocaman bir yuvarlakti ve bebegin boyutu cok kucuktu. Doktor endiselendirmek istemem ama yolk kesesinin buyuk olmasi hamileligin iyi gitmedigini bize gosterir dedi. 2 hafta bekledik, yolk kesem kuculmedi,bebekte buyuyemedi... O donem cokca arastirma yapmistim pek fazla bir sey bulamamistim, buraya da yazmistim ama cok fazla bir geri donus alamamistim. Siz yinede icinizi ferah tutun, cunku benim bebegimin kalp atislari zaten cok yavasti, bir terslik oldugu belliydi.