Aesra Arkadaşlar Ramazan’ın başından beri hep hareketliyim gelen giden çok oldu şimdi de temizliğe sardım öyle bi sıkıntı olur mu ? 35 haftalığım
Didemocak Aesra sen yoruldukca bebek de yoruluyormus ve o yorulunca hareket etmiyormus bende aynısını yaptım iki gün hareket etmedi çok korktum bence dinlenmeye bak çok dinlen az iş yap canım
Sima Aesra canım ben de senin gibi hareketliyim rahatsız hissedersem oturup dinleniyorum zaten bir sıkıntım yok çok şükür cidden sürekli oturmaktan iyidir 34 haftalığım bende 😊
Busrakrkmz28 Aesra bende aynıyım oturmuyorum desem yeridir enerjik olmak her zaman iyidir 18.haftadan beri sürekli ayaktayım ve şuan 38.haftadayım çok şükür sıkıntı yaşamadım
Aesra Sağolun arkadaşlar önceden çok hareket ediyordu dönüyordu falan şimdi sanırım bebek de büyüdükçe yeri de daraldı çok nadir hareket ediyor Pazartesi kontrol var