Gozdefiraf Hamişler merhaba 💕 aslında bu 2. Gebeliğim ama hiç hatırlamıyorum.sizin ilk hareketlenmeler kaçıncı haftada başladı acaba?şuan 12+1 günlük hareketleri hissetmem için daha erken mi ?
1prensesannesi Gozdefiraf ilk gebelikte 18.haftada hissedebilinir. Ben 2. Gebeligimde 16+3de hissettim😊 simdi 3.ye hamileyim bakalim ne zaman hissedecem🙈
Ebrs Gozdefiraf canim o haftalarda hissetmen çok zor maalesef. 2.yada 3. Hamileliginse belki olabilir ama onun disinda zor yani 😊 ben 19+5te seyirme gibi hissetmiştim
yigitalptb Gozdefiraf çok erken henüz 😊 Ben ilk 16.da hissettim ama o bile erken. Kardeşim 20.de hissetmişti. Dünyanın en güzel hissi 😊😍
Basakk 1prensesannesi Ya siz daha tecrübelisiniz ben 17.haftada sanki seğirme gibi bisey atar ya öyle birsey hissettim.Doktorumla görüştüğümde daha erken 20 den önce hissedemicegimi söyledi arada yine hissediyorum sanki kalp atar ya tık tık bisey atar acaba bebek hareketi mi kas seğirmesimi kestiremiyorum
Gozdefiraf 1prensesannesi hayırlısı diyelim o zaman 🙈 ya bende 10. Haftadan beri seyirme oluyor pıt pıt atıyor Doktorum çok erken hissedemezsin demişti
Gozdefiraf Basakk ben seyirmeyi 10. Haftadan beri hissediyorum doktorum banada çok erken bu haftada hissedemezsin dedi.pıt pıt atıyo resmen 💕
Feyzanurderin Benimde ilk hamileliğim 19+6 2 gündür bişeyler hissediyorum ama acaba bebeğimin hareketlerimi ilk olduğu için emin olamıyorum 😇
Gozdefiraf Feyzanurderinmaşallah seninki büyükmüş canım bence o bebiştir gibi geliyor neredeyse 5 aylık oluyor çünkü ❤️
Gozdefiraf 1prensesannesi bendede seyirme var ama çok erken 10. Haftadan beri hissediyorum çok çok erken farkındayım ama çok heyecanlı ❤️
BrcTpl Benim ilk hamileligim 16+3de falan hissettim bagirsak hareketi falan degildi ondan eminm 2 3 kere daha oldu inşallah hareketleri daha da cogalir
0biranne Haftam bitiyor ve ben bebişimin hareketlerini hisssediyorum hep aynı Bölgelerde oluyor bağırsak hareketi sandım ilk başlarda takip ettim 3 gündür aynı bölgelerde tık tık Ufak dokunuşlar bugün daha belirgin bir hareket hissettim sanki minik bir balon şişti patladı gibi bir his ilk defa Olan şeyler bunlar Bu arada yatak istirahatim olduğu için sürekli Kendimi dinleyebiliyorum belki buda erken hissetmemde etkendir
Gozdefiraf 0biranne bende 10. Hafta itibari ile hissetmeye başladım pıt pıt oluyor Allah ım çok heyecanlı 2. Gebeliğim İnan’ın aynı heyecanı yaşıyorsunuz
Gozdefiraf Ebrs doktorumda olmaz dedi ama ne bileyim aynı noktada geceleri aynı yerde seyirme oluyor sizleri merak ettim.psikolojik açıdan öyle hissediyorumdur belki anlam veremedim bende 🤞
Basakk Gozdefiraf Ya evet benimde öyle pit pit biseyler atıyor sanki bu bebek hareketi değilse bebek hareketi ne o zaman 😬
Sagliklagel Gozdefiraf bence bebiş canım 20.haftadayım aynı pıt pitlar siklasmaya başladı şükürler olsun. Cok erken diyenler olacaktır aldirma;)) sağlıkla gelsinler inşallah 🙏🙏😍😍