Ulass Kızlar Çarşamba günü spinal sezeryan olucam ilk gebeliğim tedirginim çok öneri ve deneyimlerimize açığım teşekkürler:)
Aryaarina Ulass sakın olayım deme 1 haftadır krize girecek kdar baş ağrım boyun ağrım var hala geçmedi bence sakın spinal deneme
Yurdanur Ulass ben 3 gün önce spinal oldum canım sadece dikiş acım var o da elbet ki olacak bıçak altı sonuçta 4 gözle sadece dikiş acımın geçmesini bekliyorum..onun haricinde çok korkak canı tatlı bi yapım var ona rağmen spinalin hiç bir yan etkisini yaşamadım sadece ameliyattan çıkınca sıtma tuttu normal dediler gözetimde tuttular..sanırım anestezi uzmanı ve kullanılan malzemelerle de alakalı bi durum..bunların haricinde gaz için kesinlikle yanında kayısı kompostosu götür..deepend olmazsa olmaz iyiki almışım dediklerim arasında..bi de boydan gecelik..benim kurtarıcılarım bunlar oldu..
Benay10 Ulass kahve al yanına canım ani hareket etme sonda takılırken acımıyor abartarak anlatanlara inanma sırtından iğneyle giriş yapıyorlar tak diye uyuşuyorsun terk fark dokunmalarını hissediyorsun ama ağrı sızı yok onları hissetmiyorsun istesen de acıyı hissetmiyorsun 5 dakika da çocuğu çıkarıyorlar senin ki dikme mi olacak yapıştırma mı ben yapıştırma oldum 4.5 ay oldu ağrın 3 hafta sürecektir merdiven çok kullanma dinlene bildiğin kadar dinlen vücudunu yorma olur mu sezaryenin iyileşecektir ama orası hep uyuşuk kalacak tahmini 1 sene sürüyormuş aç tok farkediyor mu onu bilmiyorum ben yurtdışındayım burda hafif de olsa karnımı doyurtmuşlardı birde ayağına çorap al ki üşümesin ayağın
Mihrican_21_ Aryaarina bende sipinal sezaryen oldum baş ağrım var evet ama bir kahveyle kesilecek kadar
Ertugrulunannesii Yurdanur kesinlikle canım bende spinal oldum normalde migreni olan biriyim ona ragmen hiç baş agrısı felan çekmedim sadece dikiş agrısı oda 3 gün sonra geçti benimki sıtma benide tuttu ama oda ameliyat hane çok soğuk ve kan akışımız yavaşlıyor orda o yüzden sıtma tutuyor kalın çorap patikle 15 dk düzelmiştim ben ilk agrılar içinde sürekli agrı kesici felan veriyorlar ben gayet memnun kaldım şimdi ikinciyide spinal olacagım allah izin verirse
Yurdanur Ertugrulunannesii aynen canım 3.günüm benimde ağrı kesicilerimi içince iyiyim içmeyince biraz sızlıyor inşalah en fazla 1 haftaya toplarım bende..titreme aynen senin dediğini de dediler bi de bana korkuyosunuz heyicanlanıyosunuz biz sizi rahatlatmak için sakinliştirici yapıyoruz e herşey bitince de bi anda rahatlıyosunuz ondan oluyo dediler gidip gelip baktılar sonra geçti benimde
Hayal_Demir Ertugrulunannesii ben de epidural istiyorum ama anestezi uzmani ile gorusmedik daha. Bende de migren ve bel fitigi var ve kahve hic sevmiyorum
Ertugrulunannesii Yurdanur aynen canım doğru diyorlar vücutta kasılıyor ister istemez ben çok memnun kaldım sonda yıda uyustuktan sonra takmıslardı bndr hissetmedim bile hiç bi haftaya hiç bişeyin kalmaz ben hemen korse bile takmıştım bi hafta sonrasına ve oğlum 13aylık şuan bende 29 haftalık hamileyim tekrar ona ragmen dikiş agrısı felan yaşamadım arası kıza zaman oldugu haldr
Yurdanur Ertugrulunannesii inşallah canım..ne güzel senin adına sevindim bu bebeğinle de sağlıkla kavuşun inşallah 😊
Demo Ulass 9 ay önce oldum ne ağrı ne sızı o kadar rahattıki sakın korkma bünyeden bünyeye değişiyor olabilir benim için inanilmaz rahattı. Özellikle sormak istediğin birşey varsa sorabilirsin
Demo xwoman uyuşturuldktan sonra birşey hissetmiyorsun ki sonda da uyuşturuldktan sonra takılıyor çıkarırken de hiç hissetmedim ben sadece ilk ayağa kalkarken biraz ağrı oluyor ama abartılacak kadar değil benim canım normalde çok tatlıdır elimi kessem günlerce bi iş yapamam düşün ben bile hiç zorlanmadım ama devamlı yürü sürekli yatma çok faydasını görürsün. Oturacağın zamanlarda ayakların biraz yüksekte olsun ki çok şişiyor sonra.
Ebrs Ulass canim hicc düşünme ol yani, bi doğum bu kadar kolay olabilir ciddi anlamda. Sadece uyusuklugunun ilk gectigi an bi agri hissediyosun bide ilk yürüyüş denemesinde. Geriye kalani kolay. Abartanlar oluyo, öcü gibi gösterenler oluyo asla dinleme