MBAnne Kontrole gittim bugün açılmam yok sancım yok ne olucak böyle bilmiyorum benim gibi olup sonradan kendi sancısı gelen oldumu yoksa sonum illa suni sancı gibimi duruyo sürekli yürüyüşte yapıyorum fayda etmedi
Fatosskrn MBAnne canm benimde ilk kızımda 40 +1 de kontrolüm vardı ne açılma ne sancı vardı doktorum böyle giderse pazartesi yatisini yaptır dedi 40+3 gün varken kendi sancılarım başladı hastaneye gittiğimde 5 cm açıklığım vardı doğum başlamıştı .kendi sancılarını bekle ca bence
Bayburtlu69 MBAnne olmuyor işte yürüsende.. Merdiven inip çıksa da.. Ne açılma nee sancı ne nişan.. Amaaannnn ne olacak böyle bilmiyorum.. 1hftam var inşallah.. Sancım olur suyum gelirde.. Doğar
MBAnne hunilimom bende çarşamba bidaha gidicem siz42ye kadar niye beklemiyosunuz belki sancın gelirdi
Haribo42 CANANSZ o kdr detay bilemicem ama bi postta kız yazmış doğum hikayesini ordq hep açılma yapmış hatta hemşire demiş devam et açılmaya devam ediyo
Senemhifa Merdivenleri iki iki çık canım gerekirse yor kendini ben 40+4 oldum 2 gündür başladı sancılarım
MBAnne Fatosskrn hayırlısıyla kendi sancım gelir inşallah beklemedeyim acil bişey olmadıkça 42 haftaya kadar yolu var bence
Haribo42 MBAnne bel karın bölgene tutt küvetin varsa içine yat yoksa göğüsten aşağı tut saçını ıslatmana gerekmyok yani
Fatosskrn MBAnne aslinda canm hiç bir şey yapmadım bgece yatarken sancim vardı anlamadım sabah kahvaltısından sonra temizlik yaptım o biraz etkiledi sanırım acilmam sabaha kadar 5 cm olmuştu çünkü