Happy_momyyy 20+5 haftalığım. 19. haftamdan itibaren iki göğsümden de hafif sarı, kalın, kokusuz sıvı geliyor. Normal olduğu yazıyo ama yine de merak ettim. Bilgisi olan var mı? Teşekkürler 💐