Kızlar bir Sorum olacak, ben gittiğim Hastanede artık başka bir Doktora gitmek istiyorum. Yani Hastane aynı ama Doktor değiştircem. Bu bir Sorun olurmu? Hastane tarafından bi sıkıntı olurmu? Randevu aldım bugün, ama durumu anlatmadım. Şimdi gidince bana sorun çıkarmasınlar 🤔 Daha önce böyle birşey yaşayan oldu mu?