Selam biz bugün 36+0 olduk ve bende enerji tavan. Butün evi dipten temizledim hastane çantamı hazırladım bebek arabasını monte ettim ve hala bişeyler yapasım var🥴😪 bu zamana kadar yerden çöp bile kaldıramıyordum devamlı yatıyordum. Bu durum doğum belirtisimi acaba böyle bişey duymuştum sanki? Bunu yaşayan varmı?