Eyomi48 Merhaba arkadaşlar ben 10haftalık hamileyim son iki kontrolümde bebeğimin nabzı 192 çıktı.bunun bebeğe bir sakıncası olur mu?böyle bir şey yaşayan var mı?
Eyomi48 lilamom net bir şey demedi bir de zaten ciddi kanamalarım vardı .şimdi içimde bi korku oluştu
lilamom Eyomi48 baska bir doktora saha gidin bence burda kimse iyi kotu birsey diyemezki nabziyla sagligiyla iliskilendirip diger seylerde cok onemli bir doktor fikri daha alin iciniz rahatlasin