Merhaba kızlar ben 39+3 haftamdayım artık oglum gelsin istiyorum bana öneride bulunun lütfen ..Dogum yapmış olan arkadaşlar yaza bilir mi dogumun başlaması için ne yaptınız..Bide dogumun yaklaştıgını gösteren belirtiler neler mesela bende mide bulantısı oluyor son iki gündür bide ishal oldum sizede oldumu bunlar? Sırtımda ve kasıklarımda sancı oluyor ara sıra sonra geçiyor